вівторок, 27 січня 2009 р.

De Novo приєднала до себе "Метасофт"

Сорі, знову трохи запустив цей блог. На жаль, Віталік та Аня займаються своїми справами, а останні клопоти мені не давали підвести голову. Тим не менше, на минулому тижні мені вдалося взяти коротенький урльоп і тепер, на сьвіжу голову дозволю собі трохи пописати.
Отож, сьогодні опублікували інформацію про приєднання компанією De Novo компанії "Метасофт".
Вживаю терміну "приєднання" для того, що сьогодні в складі De Novo працюють всі співробітники "Метасофту", і передані права на розробки цих славних хлопців. Незакритими залишаються тільки бухгалтерські дрібниці та юридичні причандали.
Як я вже писав у прес-релізі, "Метасофт" -- невеличка компанія, що розробляла (і розробляє нині) програмні рішення, в тому числі -- для підтримки операційної діяльності банку при обслуговуванні фізичних осіб (там, де їх багацько). Рішення базується на сучасній платформі, котра дозволяє масштабувати такі системи практично до безмежності (принаймні в українських умовах), легко запускати веб-вітрини (інтернет-банкінг та супутні послуги), добре інтегрується з іншими банківськими рішеннями, в тому числі -- й зарубіжними.
В складі De Novo ми плануємо використовувати нове надбання як основу для нового Центру компетенцій, що спеціалізуватиметься, як не важко здогадатися на банківських технологіях.
Крім упровадження автоматизованих банківських систем, Центр буде займатися також інфраструктурними проектами, що передбачатмуть інформаційну інтеграцію банківських систем. Як відомо, більшість старих банків, в тому числі -- й українських, мають клопоти із розведеним зоопарком різноманітних систем та рішень, котрі дуже складно ув'язати в єдине обчислювальне середовище (а викинути їх і замінити чимось монолітним -- практично нереально). От ми й будемо давати раду таким монстрам, заганяючи їх на корисну й динамічну основу, котра суттєво полегшуватиме життя банківським ІТ-шникам.
Сьогодні стосовно цієї події колеги-журналісти мені стали задавати запитання стосовно того, скільки це коштує і за скільки часу ми плануємо повернути ці інвестиції. Скажу одверто, про таке сьогодні я розповідати не можу з цілої низки причин (в тому числі -- й для того, що потрібно рахувати ще й організаційні видатки на розміщення команди "Метасофт" в нашому офісі, тощо), а коли би й зміг, то, мабуть не розповідав би. Надто мало ця інформація може дати користі колегам-медійникам, і надто двояко можна трактувати цінність нового надбання.
Зрештою, в найближчому часі я планую відвідати медіа-клуб на "Сіновалі" в компанії Максима Агєєева, то й він розповість про все, що журналістів цікавитиме. Отаке.

7 коментарів:

vzhdanov сказав...

Добре написано!
Гарно.
Як будеш з Агєєвим до Сіновалу - обов"язково попередь, щоб я не запізнився!
Про свою зайнятість - намагаюсь, дуже намагаюсь вирвати час...

banzajko сказав...

Сьогодні, 12 лютого, на сіновальному Медіа-клубі буде присутній Максим Агєєв. Попереджую!

Анонім сказав...

Термін "приєднання" тут недоречний, оскільки була одна негарна історія щодо "переходу всіх співробітників до складу De Novo". Але то в минулому. Однак не раджу банкам та їх IT-відділам мати справу з "колишнім генеральним директором компанії Метасофт", який зараз керує відділом банківських розробок.
Метасофт аж ніяк не є компанією, що пише гарний якісний софт. Раніше - можливо, була. Але тепер.. Більшість команди полишила компанію, через невиконувані обіцянки керівництва впродовж півроку, людей, що розімуються на технології та процесах розробки - одиниці.

banzajko сказав...

Пане Анонім, Ви написали цей коментар як ображений працівник колишньої команди Метасофт, чи як експерт у сфері автоматизації банківської діяльності (розробник програмного забезпечення)? Якщо це тамте друге, то прошу пояснити, у чому ж полягає неякістьість ПЗ від "Метасофт"?

Анонім сказав...

Експертом я не є, однак орієнтуюся у процесах розробки ПЗ. Вважаю, що не можна називати систему якісною, якщо вона в першу чергу не проходить етап тестування (як на повноту функціональності, безпомилковість операцій, так і надійність функціонування системи).
Цікаво, чи існують загальнодоступні незалежні відгуки працівників банків, в яких реально зараз використовується система компанії Метасофт (маю на увазі розробку 2-3 річної давнини), якщо вони взагалі впроваджені? Чи касири просто жаліються сусідкам, а більш "просунуті" висловлюють негатив у блогах? :)

banzajko сказав...

Шановний Аноніме, якщо у Вас виникне баження ознайомитися із відгуками про роботу системи, в офісі De Novo на Вас чекатимуть, всьо покажуть і розкажуть. Це раз. А два -- давайте називати речі своїми іменами. Мене свого часу навчили аргументувати свої слова об'єктивними фактами, а не фразами, з розряду "вона не проходить етап тестування". Якщо була би така Ваша ласка, назватися, і зі мною зконтактуватися (адреса є на цьому сайті), я би міг відповісти на всі Ваші питання. Я розумію Вашу образу, розумію, мабуть і мотиви (хтось не виконав перед Вами фінансових обіцянок?), але обкидати какашками продукт, котрий за останні місяці суттєво змінили й вдосконалили (про що Вам, можливо й не відомо) особисто я вважаю некоректним.

Анонім сказав...

Дуже порадували "коментарі" бан-зайки. Кожного разу все більш впевнююся, що журналісти (нехай і з АйТі минулим) не є компетентними в більшості питань та не схильні прислухатися до "сигналів", нехай навіть і необгрунтованих. Але зараз, коли відносини із зазначеним паном Бузуєвим "такі да" не склались, то пан-зайко погодиться і буде прислухатися до думок компетентних представників спільноти та сеновалити бідьш продуктивно...