середа, 23 квітня 2008 р.

«Майкрософт Україна» оголосила свою стратегію із роботи в СМБ-сегменті


іт-ринок

Юрко Банзай

Тільки що закінчилася прес-конференція, на котрій Ерік Франке голова українського представництва Microsoft повідомив про наміри щодо розширення присутності розробок корпорації в сегменті середнього і малого бізнесу. За його словами, цей сектор ринку демонструє неймовірні темпи росту в загальному обороті компанії, котрі у 2007 фінансовому році (нагадаємо, що він практично на півроку відрізняється від календарного) склали 115% і в наступному, за прогнозами спеціалістів компанії, мають скласти принаймні 85%.

Згідно нової стратегії українські представники СМБ-сегменту (на думку «Майкрософт Україна» це компанії, котрі мають не більше 100 комп’ютерів) отримають цілу низку переваг. За словами Дмитра Турчина, менеджера сегменту малого й середнього бізнесу «Майкрософт Україна» це будуть спрощені моделі ліцензування, додаткові можливості для отримання консультацій, спеціальні пакети серверних рішень та інформаційний веб-портал.

Одною із найбільш приємних новин є те, що підприємствам цього сегменту будуть доступі корпоративні схеми ліцензування, котрі дозволяють суттєво заощаджувати на купівлі ліцензійного програмного забезпечення. Ними зможуть скористатися компанії, що мають понад 5 комп’ютерів. Також корпорація запропонує СМБ-компаніям пакети для безболісної (без перевстановлення) легалізації програмного забезпечення. Малі й середні компанії зможуть легалізувати Windows XP та Microsoft Office. До речі, до 30 червня Microsoft Office Small Business 2007 буде дешевшою на 25%.

З осені підприємства СБМ-сегменту отримають доступ до двох нових рішень – Microsoft Windows Small Business Server (до 75 ПК) та Microsoft Windows Essential Server Solutions (до 250 ПК). Окрім того, Віктор Цикунов зауважив, що корпорація знизила ціни на Microsoft Windows Small Business Server 2003 R2 з 15 CAL. Цей продукт можна купити зі знижкою аж до 64%. Нагадаємо, що це рішення може постачатися із послугою Software Assurance, котра дозволяє мігрувати на нові продукти безкоштовно одразу після їхнього виходу.

Також компанія відкрила спеціалізований відділ, котрий буде консультувати СМБ та гарячу лінію 8-800-30-8- 8001.

Немає коментарів: