середа, 9 квітня 2008 р.

Xerox розвиває послуги й виходить в сегмент домашніх користувачі

підсумки
Юрко Банзай
Компанія Xerox, а саме - її український офіс підбила підсумки своєї діяльності в нашій країні та у світі у минулому році. Також на прес-конференції, що відбулася кілька годин тому керівник київського представництва оголосив плани з освоєння ринків на найближчий рік.
Нагадаю, що кілька місяців тому компанія "змінила корпоративний імідж" (принаймні так називають це її українські представники) - оновила логотип й увела в нього символ - червону кулю, котру перетинають білі смуги. За твердженням Xerox це має відображати те, що компанія стала ближчою до інтересів клієнта, пропонуючи новітні технології для підвищення якості та надійності рішень Xerox.
Мабуть, саме цей ребрендінґ підштовхнув традиційно орієнтовану на корпоративний та СМБ-сегменти компанію запропонувати продукти, орієнтовані на домашнього користувача та малий офіс. Усі ці заходи, на думку голови Xerox в Україні, Андрія Саморукова, мають дозволити компанії утримати високі темпи зростання її бізнесу в нашій державі. А, за свідченням працівників Xerox вони такі.
Уторік глобальний оборот компанії склав трохи більше $17 млрд, що на $1,3 млрд (або на 8%) більше ніж у 2006-му. Такі ж темпи продемонстрував напрямок Xerox Global Services, що приніс компанії майже три з половиною мільярди. До речі, в Україні цей напрямок теж знайшов собі попит. Пан Андрій зауважив, що уторік кількість споживачів цієї послуги зросла, а оборот виріс на 30%.
Діяльність Xerox в Україні в 2007 році також принесла компанії значних успіхів. Оборот українського офісу склав $43 млн., тобто зростання склало 27%. Зросли також обсяги продажів офісних систем формату А3 (уп'ятеро за два роки) та мережевих принтерів (на 260% за 2007-й рік).
Наступного року керівництво компанії сподівається принаймні повторити цьогорічні показники. Для цього Xerox планує активно працювати над партнерською мережею (над покращенням якості та розширенням). Додаткові сподівання покладають на неосвоєні раніше сегменти на нову корпоративну стратегію. Про те, чи вдасться це українському Xerox дізнаємося за рік.

Немає коментарів: